باعث تعجب است با قدرت خوب سرزنی مدافعان تیم قطر چرا قایدی و قلی‌زاده که تکنیکی هستند را به میدان نفرستادیم.

ایران و قطر فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین مسعود اقبالی، از مدرسان AFC و کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دلایل حذف تیم ملی فوتبال کشورمان در یک قدمی فینال رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا اظهاراتی را مطرح کرد.


*ما متاسفانه همیشه قبل از آن که به دنبال علت باشیم به دنبال معلول می‌گردیم. هیچ زمان بعد از چنین اتفاقاتی نمی‌رویم دنبال چراها بگردیم که علت باختمان چه بود. دنبال اصلاح کردن نیستیم و در جهت توسعه و پیشرفت حرکت نمی‌کنیم بلکه فقط به فکر امروزمان هستیم نه به فکر فردا.

*تیم ملی ما در ۱۲ دوره این مسابقات یا سوم شده یا چهارم یا اوت. به وضوح می‌توان دلایل این اتفاقات را پیدا کرد اما هیچکس به دنبال آنها نرفته است.

*دنیای فوتبال امروز یعنی پیشرفت. همه به دنبال جلو رفتن هستند. در کشورهای رو به پیشرفت می‌بینیم که به لحاظ تشکیلاتی، مالی، برنامه‌های توسعه یافته برای رسیدن به جایگاه بهتر و برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و مسائلی از این دست همه برای رسیدن به نتایج بهتر همه چیز در اختیار فدراسیون فوتبالشان است و البته نتیجه آن را هم می‌بینیم.

*در همین دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا به وضوح دیدیم تیم‌هایی مانند تاجیکستان، ازبکستان، تایلند، اردن و نمونه‌هایی از این دست چطور با رسیدن به استانداردهای مطلوب خودشان را در مسیر پیشرفت قرار داده‌اند. هرچند که بخشی از این پیشرفت داشتن استعداد است که آن هم کم کم ایجاد می شود.

*فوتبال دنیا بر اساس استاندارد و کار با تیم‌های پایه پیشرفت می‌کند. امروزه در تیم‌های ملی اسپانیا و آلمان فوتبالیست‌های ۱۷ یا ۱۸ ساله حضور دارند که این مشخص می‌کند مدارس فوتبال به قاعده هرم توجه ویژه‌ای دارند. مادامی که شما قاعده هرم را درست نکرده‌اید هرگز نمی‌توانید در راس هرم از وجود بازیکنان برجسته استفاده کنید.

*علت اینکه بازیکنان ما در بحث تکنیکی و تاکتیکی ضعیف عمل می‌کنند نداشتن آموزش‌های دقیق و درست فوتبالی در سطح پایه است. متاسفانه بارها شاهد بودیم بازیکنان ما از زدن توپ به صورت دقیق درون چهارچوب عاجز بودند و یا در بحث دفاعی دچار مشکل بودیم که این قضیه از عمده مسائل اصلی تیم ملی ما در این تورنمنت بود.

*گل اکرم عفیف را ببینید. اکرم عفیف یک بازیکن راست پاست. وقتی توپ را روی پای راستش می‌آورد مدافع باید پای راست او را ببندد، این یعنی شعور یک مدافع اما در این تورنمنت ما بارها دیدیم که در دفاع تمرکز نداریم و علتش همان موضوع نداشتن استانداردهای فوتبالی است.

*در خط میانی در دیدار با ژاپن با دویدن بی‌امان توانستیم نقطه قوت این تیم را از بین ببریم. این اتفاق خوبی بود که ارتباط خط حمله و هافبک ژاپن را از بین بردیم اما در دیدار با تیم قطر بلافاصله بعد از زدن گل تصور کردیم که آنها عقب نشینی می‌کنند و این برعکس آن چیزی بود که ما انتظار داشتیم.

*پس از به ثمر رسیدن گل سردار آزمون ما در تیم ملی دچار نوعی آنارشیسم شدیم. هرج و مرج تکنیکی و تاکتیکی در کل تیم دیده می‌شد. ما فکر کردیم که آنها دیگر باخته‌اند و کار را تمام کرده‌ایم و همین به ما ضربه زد.

*ما در نیمه اول یک بازی پایاپای و تقریبا برابر را مقابل قطر برگزار کردیم با این تفاوت که به خاطر نداشتن همان استانداردها در زدن ضربات نهایی به خواسته مان نرسیدیم، چون نقص داشتیم.

* نمی‌دانم در رختکن چه اتفاقی رخ داد اما بر طبق آمار ما نیمه دوم تیم برتر بودیم اما باز هم در زدن ضربات نهایی دقت عمل و استاندارد کامل را نداشتیم که این برمی‌گردد به همان موضوع عدم آموزش آکادمیک و اصولی فوتبالیست‌های ما.

*ما در تعویض‌هایمان هم کارهای غیر اصولی انجام دادیم. وقتی اسدی و مغانلو با آن قد و قامت بلند را به زمین می‌آوریم بعد رامین رضاییان که تنها کسی بود که می‌توانست در نفوذها و در حال حرکت روی محوطه سانتر کند، بیرون می کشیم صددرصد غلط عمل کرده ایم.

*باعث تعجب است با قدرت خوب سرزنی مدافعان تیم قطر چرا قایدی و قلی‌زاده که تکنیکی هستند را به میدان نفرستادیم و برعکس دو بازیکن قد بلند را بردیم که مهارتی روی زمین ندارند! در حالی که رامین را بیرون بردیم.

*وجود مشکلات عدیده در کادر فنی و اشتباهات در بحث تعویض‌ها مشخص می‌کند تیم مربیگری ما یک تیم کامل و حرفه‌ای نبود. در این جمع مربیانی را می‌دیدیم که اصلاً یک روز هم مربیگری نکرده‌اند. فقط صرف اینکه تعدادی از آنها چند کلمه خارجی فوتبالی بلدند به عنوان مربی تیم ملی مطرح شدند. این‌ها همه باعث شد ما در بحث مربیگری واقعاً شرایط بدی را تجربه کنیم.

*تیم ملی ما در حال حاضر شاید ۵۰ درصد استاندارد مطلوب جهانی را داشته باشد اما برای به دست آوردن ۵۰ درصد بقیه باید حداقل ۱۰ سال کار کنیم. کشور قطر با مدیریت صحیح و سازمان فوتبالی خوبی که دارد توانست ظرف این چند سال، همزمان با میزبانی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا قهرمان دوره قبل شود و حالا دوباره به فینال برسد. کشور قطر تا ۳۰ سال پیش یک بیابان بیشتر نبود.

*من خودم سال ۵۲ که به قطر رفتم تا یک بازی آنجا انجام بدهیم این را به وضوح دیدم اما امروز از تماشای وضعیت کشور قطر، عربستان، امارات و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس لذت می‌بریم. با وجود هزینه وقت و پولی که کشورهای حوزه خلیج فارس برای فوتبال انجام می‌دهند اگر تیم ما قهرمان جام ملت‌ها می‌شد «گناه کبیره» اتفاق می‌افتاد.

*ما در بحث فوتبال اینقدر می‌خواهیم از این ورزش استفاده‌های سیاسی کنیم که بعد از برد مقابل ژاپن مقامات برای تیم ملی تبریک می‌فرستند، در حالی که هنوز اتفاقی نیفتاده بود. قبول دارم که فوتبال و سیاست با هم عجین شده‌اند ولی خوشبختانه یا بدبختانه ما در این زمینه بیش از حد بدنبال سوءاستفاده ابزاری از فوتبال هستیم ولی از سوی دیگر هیچ تلاشی هم برای پیشرفتش نمی‌کنیم.

*اگر من جای امیر قلعه نویی بودم اصلاً مهدی طارمی را در این بازی از ابتدا به میدان نمی‌فرستادم. او امروز در پرتغال یک فوتبالیست بزرگ است اما در تیم ملی ایران اینطور نیست. چه ایرادی داشت آزمون که در بازی قبل به تنهایی خط حمله تیم ملی را راه انداخته بود باز هم در همان پست بازی می‌کرد و قدوس را پشت سرش می‌گذاشتیم. نهایتاً مهدی طارمی را در نیمه دوم به میدان می‌بردیم.

*مطمئنم امیر قلعه نویی برای اینکه مقابل رسانه‌ها قرار نگیرد مهدی طارمی را از ابتدا کنار آزمون به میدان فرستاد در حالی که می‌توانست با آرایش بازی قبلی تیم را به میدان بفرستد. تغییر آرایش بازی قبل روحیه بازیکنان تیم را هم از بین برد.

*هر چقدر ما آنالیز غلطی از تیم قطر داشتیم آنها آنالیز دقیقی از تک تک نفرات ما به دست آورده بودند و نمونه‌اش این بود که ما در طول مسابقه دو یا سه بار بیشتر اسم مهدی طارمی را نشنیدیم. این یعنی آنالیز درست! آن وقت آنهایی که کنار قلعه نویی هستند از فوتبال فقط کلمات قلمبه سلمبه یاد گرفته‌اند و چون امیر قلعه نویی خودش اطلاعات لازم از فوتبال روز را ندارد به محض اینکه یک نفر چند کلمه از این اصطلاحات فوتبالی زیر گوشش می گوید فکر می کند خیلی فوتبال می فهمد در حالی که این قبیل افراد هیچ چیز از فوتبال نمی‌دانند.

کد خبر 831289

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 33
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • شاهین ۳۳ IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    20 2
    از مربی که تیمش فقط زیر توپ بزنه چه انتظاری میره
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    9 9
    اگه تاجیکستان و ازبکستان و اردن فوتبالشون علمی و به روزست حذف زود هنگام عربستان ، ژاپن ، کره و استرالیا را چگونه توجیه می فرمایید ؟ چرا این افاضات را بعد بازی درخشان امیرخان و تیمش با ژاپن نفرمودید ،؟ نه عزیزم فوتبال بازی لحظه ها و تمرکز ست که متأسفانه تیم ملی ما بخصوص دروازه بانش در بازی قطر علیرغم برتری تمرکز نداشتند
  • Doostdar IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    8 13
    حالا اگه برده بودیم همه ی این متن الان تعریف و تمجید بود! ما ایرانیا خییییلی بی رحمیم حتی بیمعرفت ترین مردم دنیاییم ! به جای درس گرفتن از اشتباهات و پشت هم بودن همیشه دنبال دم خروس میگردیم!!
  • amirdvtlb IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    8 4
    پرفسور قلعه‌نویی با این سیستم علی اصغری بازی کرده و مربیگری کرده این آدم هزار سال دیگه هم مربیگری کنه با همین سیستم بزن زیرش بازی میکنه تمام تیم های که مربیگری کرده را نگاه کنید استقلا،سپاهان،تراکتور،گل گهر و... همه جا ی کی‌روش استنلی با خودش داشته ما به قطر نباختیم به سرمربی بی سواد و کادر بی سوادش باختیم
    • معین IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      0 0
      حتی اگه میبردیم، حتی اگه قهرمان جام ملتها میشدیم، این سبک بازی اسمش علی اصغریه.
  • ایرانی DE ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    12 3
    آقای اقبالی طارمی بازیکن بزرگی است اما بازیکن بزرگ مربی بزرگ و کاربلد می خواهد که بتواند تیم را رهبری و کوچ کند نه اینکه تیم بدون سیستم و بدون برنامه بازی کند هنر مربی است که بازیکن می سازد
  • ناهید احمدی IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    10 4
    آقای قلعه باید پاسخ گو باشد چرا قائدی رو نیاورد داخل بازی
  • ن IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    11 2
    این تیم به دل نمی نشینه چوم مردمی نیستن چون فقط دنبال پولند ای کاش همه یا حداقل 70درصد عوض می شدند خدایی هر کاری می کنیم نمی شه ادم هایی که هر کدام چند صد میلیارد پول دارند و از سر سیری پولها را برای سگ و گربه هزینه می کنند و بعد برای اپشن و وارد کردن ماشین جلسه می زارند دوست داشت ما مردم کجا شما کجا ما لنگ شام شبیم و شما چطور میشه اینها را دوست داشت به خدا اگه قهرمان هم می شدید نمی چسپید سیستم هم که علی اصغری و بزن به هوا هر کور و بی سواد و نابلدی هم این می دونست که یک نفر باید یارگیر مستقیم اکرم عفیف باشد که ......
  • ناصر IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    6 2
    قلعه نوعی فقط به درد فوتبال لیگ برترایران می خورد .دانش فوتبال در سطح فوتبال آسیا و جام جهانی ندارد .به جرائت می توان گفت اگر ژاپن فقط یک ربع دیگه زمان برای بازی داشت در همان بازی هم حرف شده بودیم .
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    3 2
    رضایی بهترین کار بود که تعویض شد چون یک سانت خوب نتوانست انجام دهد و
  • عبدالله IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    2 4
    جانا سخن از زبان ما گفتی ،، برای موفقیت در هر کاری باید تلاش کرد ،یاد گرفت ،برنامه ریزی داشت ،، متاسفانه در این دوستان مسیول خبری از این دست نیست ،،، فقط فکر امروز هستند و تبلیغات به نفع خودشان ،برای آینده هیچ برنامه ای ندارند ،،،
  • بهرام IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    5 2
    عججججب تحلیل درست و کارشناسانه ای🤯 خداییش راست میگه،برخلاف خداداد عزیزی و خیابانی که حرفهای آب دوغ خیاری فقط بلدن بزنن.
  • Sh IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    9 1
    قلعه نویی گول اسم بازیکن ها رو خورد وگرنه طارمی و قدوس و حتی جهانبخش باید زودتر از اینا تعویض میشدند. کوبیدن طارمی درست نیست چون بهترین بازیکن های دنیا هم یه روزایی خوب نیستن این وظیفه مربیه که اینو متوجه بشه و تعویضش کنه، به اندازه کافی مهره داشتیم برای جایگزین کردنش. وقتی مربی داره میبینی که تو نبرد های هوایی اونا موفق ترن باید بره سراغ یه پلن دیگه نه اینکه بیاد بازم از بازیکن های قد بلند مثل مغانلو و اسدی استفاده کنه، آقا ما ۱۴ تا کرنر زدیم از هیچ کدومش نتونستیم بهره ببریم همین کافی بود برای اینکه کادر فنی بفهمه که روی توپ هوایی نمیشه کار کرد. باید همون بین نیمه قائدی و قلی زاده رو بجای طارمی و قدوس میآورد میتونست دقیقه ۶۰ اینا هم، ترابی رو بیاره، توجه کنید وقتی محبی اومد تو بازی اونا فورا دفاع راستشون که سنش بالا بود رو تعویض کردن چون ترسیدن محبی با سرعت بالاش ازش رد بشه حالا فرض کنید یکی مثل قائدی میتونست با یکی دوتا دریبل ریز محبی رو راه بندازه قشنگ گره بازی باز میشد. تو کل اون ۲۶ دقیقه بعد از گل سوم قطر یه دونه توپ زمینی بردیم که به تیرک دروازه خورد،باید بیشتر زمینی کار میکردیم
  • رام IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    9 0
    تحلیل درست و دقیق
  • S IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    5 1
    آدم دلش میسوزه یه آدم غیر فوتبالی هم باشه میدونست طارمی باید بیرون باشه و بجایش قایدی یا محبی و قلی‌زاده بازیکن سرعتی داشته باشیم نه حاج صفی پیر و امثال آنان نتیجه این میشه قلعه نویی خیلی ضعیفه و نمی تونه طارمی رو بیرون بکشه کاش مربی تیم ملی خمس بود بی تعارف میکشید بیرون
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    7 1
    وای خدا دقیقا این من فکر کردی عین من نوشتی طارمی تواین تورنمنت هیچ کاری نورد فقط مزاحم بود تعویضا خیلی مسحخره بود ماتوخونه داد میزدیم وقتس دامین نیس سر زن برای چته داد میزدیم قائدی قائدی قلی زاده بیان انگار قلعه نویی میشنید
  • صادق IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 1
    جناب کارشناس با فوتبال ما از مسائلی حرف میزنی که رعایت کنند که اصلا در مخیله آنها جا نگرفته !! میگن روزی شخصی پیش چشم پزشک رفت و گفت بیناییم مشکل داره !! دکتر گفت بشین رو صندلی علامتا رو می پرسم جواب بده ! دکتر گفت این علامت کدوم طرفه ؟ مرد گفت کدوم علامت ؟ دکتر : علامت روی تابلو ! مرد گفت : کدوم تابلو ؟ دکتر گفت: تابلو روی دیوار ! مرد گفت : کدوم دیوار آقای دکتر ؟ دکتر بیچاره گفت پاشو جانم پاشو فوتبالیست‌های ما باید تازه برن اکابر !!
  • راستگو IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    2 0
    نظر بنده هم طارمی نباید نیمه اول بازی می‌کرد و از قائدی استفاده می کردی .گل لول قطر به پای عزت اللهی خورد و توپ آخر که دفاع دفع کرد لازم نبود چون با،یعنی از قطر د. مح طه جریمه ایران نبود با دفع توپ و ۰انداختن آن جلوی پای بازیکن قطری صد در صد گل به خودی زدیم چهار دفاع در یک خط و سمت راست دروازه ایران و المعز علی دو متر اینطرف تر تنها بود. به قول ما لرها در این مواقع جای سر خواراندن و دو دلی نیست ، شوت اکرم عفیف که گل شد بازیکنان خودشون از جلوی توپ ‌کنار کشیدن. لطفا چند بار مجددا بازی را پخش کنید ، تا دفاع ها نقاط ضعف خود را بر طرف کنند
  • رضا US ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    4 0
    واقعا مسخره هست هر بازی که بین ایران و قطر برگزار میشد ایران میبرد اما آنجایی گه باید میبرد رو باخت .این نشان از درهم ریختگی،تشویش و اضطراب بیش از حد بازیکنان بود که متاسفانه کادر تیم ملی به این موضوفات اهمیتی نشان نمیدهند.کلا از لحاظ سلامتی روح و روان در تمام زمینه ها با کمال تاسف تعطیل هستیم.
  • یاردانقلی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    3 1
    تارمو دیگه در تیم پورتو هم فروغ سابق رو نداره پافشاری این بازیکن وباند بازیشم سبب خذف اسکوچیچ زحمت کش وآمدن کی روش نا کار آمد در جام جهانی و افتضاح پیش آمده در جام حهانی شد نمی دونم تا کی باند و رابطه ها در ورزش ادامه داره
  • نا شناس IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    4 0
    خوب گفتن واقعا طارمی برای تیم ملی بازی نمیکنه فقط اسمه اون هم بیخود وتعویض های افقای قلعه نوعی همه غلط
  • ممد IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    2 0
    یکی از کسانی که از باخت تیم ملی خیلی ناراحت نبود کی بود
  • کیون IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    2 0
    قلعه نوعی جرآت تعویض طارمی و قدوس وحتی بیرانوند رو نداشت واز طرفی یک مشت آنالیزورهای بدرد نخور مثل آندو. الویی.افاضلی و....را با خود برده بود که نتونستند به مربی کمک شایانی کنند و همچنین بیشتر تو فکر آنالیز کره و ژاپن بودند تا قطر مثلآ اگه اکرم عفیف من تو من مهار میشد یکی از حربه های تیم قطری خنثی میشد یا بازی مستقیم وسانترهای بزن زیرش وعلی اصغری در مقابل کره وژاپن نتیجه میده ولی در مقابل تیم‌های عربی خسر و ضمنآ اصلآ تیم قطری را خوب آنالیز نکرده بودند وگرنه تنها کسی که بیشترین ضربه را از گوش چپ به ما زد اکرم عفیف بود باز زمان کی‌روش خدایش ساختار دفاعی ما خیلی خوب بود و یک ضعف دیگه تیم باز برمی گرده به آنالیز تیم مقابل کلآ کشورهای عربی در مقابل فوتبال سرعتی کند هستند ما هیچ برنامه ای مخصوصآ در نیمه دوم جهت استفاده از بازیکنای سرعتی وسریال زنی مثل ترابی .قائدی. قلی زاده نداشتیم وگرنه هرکدام از این نفرات می تونستند یک اکرم فیف برعلیه تیم قطری باشند که متاسفانه مربی هیچ برنامه خاصی جهت استفاده از این اهرمهای کارآمد در نیمه دون باتوجه به دفاع خسته قطر نداشت ولی مربی اسپانیایی قطر خوبتو
  • هی IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    5 2
    دقیقا همینه. بازیکنی که بازی گذشته رو به هردلیلی از دست داده نباید تو بازی بعدی از همون ابتدا به زمین فرستاد. بلکه در نیمه دوم بعنوان یه بازیکن ناجی میره تو زمین.. تو این بازی تعویضهای نادرست قاتل جان تیم شد. شما زمانیکه بازیکن قد بلند میفرستی تو زمین نیاز داری توپ بفرستی رو دروازه اما کی باید اینکارو می‌کرد رامین که از زمین کشیدی بیرون. قلی زاده و ترابی و قایدی که رو نیمکت هستن. دقیقا کی باید اینکارو بکنه
  • بهمن گلشاهی IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    3 0
    وقتی توی تصمیم گیریدوحیجانی میبازیم چه میشه گفت هنور حرفه ای فکر نداریم ووقت تلف میکنیم
  • مجید IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    3 0
    احسن آقای درخشان واقعآ همینطوره یه عده استقلالی رو دوروبرش جمع کرده برده سیزدبدر همین میشه دیگه صددرصد تمام کادرفنی و مربی باید تعمیر بکنه واگرنه بااین به جام جهانی سعود نمی‌کنیم وباید به بازیکنان جوان میدان بدیم با مربی جدید.
  • علی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    همه مردم ایران اونا که دیدن ایران بازی چنین شعوری از سیستم دارن موندم از مربی کادر که چه جوری عمدی پول گرفته چی ؟بازی مفت رو با ترکیب چرت اندوه به دل ملت کرد بازیکن ایران زیاد کادر شعور یه سیستم که کل ایران اذهان دارن ضد مردم چید
  • یوسف US ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    2 0
    ما بجز نیمه دوم ژاپن تو سایر بازی ها هم خوب بازی نکردیم
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    عجب
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    توی زمین اسم و رسم نیست که حرف میزنه فقط عمل که متاسفانه ندیدیم
  • محمد IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    همه خلق الله فهمیدن طارمی باید عوض می شده اما جناب امیر خان نه. خوب ولش کن
  • مهدی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بی انصاف نباشید تا از ژاپن بردیم همه گفتند عجب مربی خوبی عجب آنالیزی عجب تعویضی حالا که باختیم رنگ عوض کردین !!
  • امین IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    زمانی که رامین رضاییان تعویض شد،آه افسوس شدیدی کشیدم مخصوص اینکه اصن صدبار داد میزدم لامصب قائدی بیار توی بازی خوراک ،قدوس مشکل کار بنداز بیرون،جای طارمی هم تغییر بده یا تعویض کن،،،وای وای!! چرا قلی زاده رو داخل نیاورد؟؟